REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Sklep internetowy prowadzony jest na stronie zielonelistki.pl przez firmę:

Digibit z siedzibą Drużyny 52A, 87-327 Bobrowo, NIP 666-192-66-83, Regon: 341496681


Dla korzystania z usług sklepu niezbędnym jest: – posiadanie dostępu do sieci Internet włącznie z programem służącym do przeglądania jej zasobów, akceptujących pliki typu Cookies; – posiadanie aktualnego adresu e-mail;
Zamówienia można składać poprzez stronę internetową 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
Serwis zielonelistki.pl prowadzi sprzedaż naklejek oraz przyssawek, w tym z zielonym listkiem.
Zakup w sklepie nie wymaga logowania, aczkolwiek klient może utworzyć konto, które ułatwi zakupy w przyszłości.
Ceny produktów wyrażone są w złotych polskich. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.

Po złożeniu zamówienia Użytkownik otrzyma informację zwrotną, wysłaną pocztą elektroniczną na podany w formularzu adres e-mail, stanowiącą informację o poprawnie złożonym zamówieniu.


DOSTAWA:

Koszt przesyłki wliczony jest w końcową cenę zamówienia. Zasady dostawy określone są w momencie składania zamówienia i wyboru firmy kurierskiej/dostawcy towaru.

PŁATNOŚCI:
Płatność może być dokonywana w następujący sposób: Poprzez system płatności online Przelewy24.pl lub PayPal (w tym również kartami płatniczymi).

Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

Dopuszczalne są również płatności bezpośrednio na konto bankowe sklepu.



REKLAMACJE:
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych. Wszelkie reklamacje należy kierować na adres biuro@zielonelistki.pl

DANE OSOBOWE:
Użytkownik składa zamówienie wypełniając formularz, podając dane kontaktowe: imię, nazwisko, telefon, e-mail oraz dane odbiorcy imię i nazwisko, ulica, nr domu, kod pocztowy, miasto.
Dane klienta podawane w formularzu zamówienia służą jedynie na potrzeby realizacji zamówienia i nie są przekazywane innym podmiotom, które nie uczestniczą w obsłudze zamówienia. Dane są przekazywane wyłącznie firmie kurierskiej, która dostarcza przesyłkę.

ZASADY ZWROTÓW:
Klient może odstąpić od umowy sprzedaży produktów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie (np. emailem na adres biuro@zielonelistki.pl, w terminie 14 dni.

W celu odstąpienia od umowy należy przesłać drogą emailową na adres biuro@zielonelistki.pl oświadczenie zawierające imię i nazwisko, numer i datę zamówienia, informację o rodzaju i ilości zamówionego towaru, numer konta do zwrotu kosztów wraz z oświadczeniem informującym o odstąpieniu od umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zwróci koszt poniesiony przez klienta wraz z kosztami przesyłki na wskazany numer konta w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zwrotu przesyłki, wysłanej na adres nadawcy.



Kontakt ze sklepem: biuro@zielonelistki.pl
Numer konta: 46 1160 2202 0000 0002 5078 2418